Sunday, May 21, 2006

All In

All In?

Kenapa tak All Out? Hehehe..., bukannya apa. Itu sekadar satu tajuk drama korea yang paling saya minati selain dari Winter Sonata yang menjadi kegilaan orangramai satu ketika dulu. Ingatkan nak letak soundtrack Winter Sonata, tapi dah biasa pula. Puas saya dok mencari lagu ni untuk ditepek pada blog saya. Jenuh jugaklah sebab kurang popular kalau nak dibandingkan dengan Winter Sonata. Lagu-lagu sentimental apatah lagi lagu seperti ini, kalau didengar terutama larut malam, memang mampu buat perasaan saya melankolik sekejap. Kalau dengar ketika menulis, lagi best!

Sepatutnya drama All In (lakunan Lee Byung Hyun dan Song Hye Gyo) ini disiarkan di NTV7 pada 11 Mei lepas. Tapi punyalah frust sebab yang keluar drama Biscuit Teacher (apa punya tajuk daaaa...!!). Peliknya, saya ada vcd drama All In ni sebagai koleksi kesukaan saya, tapi masih frust juga bila tak jadi siar kat tv. Nak tahu siapa penyanyi lagu ini? Nama penyanyinya Park Yong Ha. Tak kenal? Kalau sekadar nama dibaca begitu, tentu tak kenal. Tapi kalau Sang Hyuk dalam drama Winter Sonata, kenal tak? Alaaa...., Sang Hyuk tu kan lelaki yang cuba nak rampas Yu Jin dari tangan Jun Sang?

dari kiri...CheaLin, SangHyuk, JunSang, YuJin.

p/s: jangan tanya apa maksud senikata lagu ini sebab saya sendiri tak tahu. Tapi bak kata orang, just enjoy and feel the music! Thanks to Huda for the link. Dik, best giler website tu...!!!!

7 Comments:

Blogger Unknown said...

kak aisya tak sangka yer kak aisya suka citer korea jugak yer...boleh lah join sekali dengan adik dan mak saya yang mmg hantu citer korea..

2:01 AM  
Blogger NUR said...

yup kak aisya...selepas winter sonata, drama all in kegemaran saya...especially the song....menghantar rasa yang berlainan...selepas keduanya, tidak ada lagi drama korea yang cocok dengan jiwa saya...hampa

9:16 PM  
Blogger Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

salam kak aisya,

saya pun suka menonton cerita All In... satu cerita yang sangat menarik.

Sudah menonton cerita 'Sorry, I love you'? cubalah, mana tau akak boleh buat cerita yang menarik dari drama tu?

p(^_^)q

6:47 PM  
Blogger yuniz said...

wow xsangka kak aisya suka cte tue.All In antara drama korea yg plg sy mnt selain green rose & jewel in the palace.i'm lllluuuuuvvvvv it and stuck with it

2:00 AM  
Blogger umyra said...

salam..saya minat dgn gaya penulisan awak..semua novel awak saya ada..sampai husband saya pun tahu..saya hanya duduk kat rumah aje..bila ada novel u baru dia mesti belikan saya..bila baca novel u rasa mcm watak 2 ujud,buat kta blh senyum sendiri,bila awak akan keluar kan novel terbaru..saya juga meminati cerita korean saya ada beberapa buah koleksi cerita krean yg saya minati.

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam...
cerita2 korea mmg x rugi ditonton. Sy pun suka sgt tgk cerita2 korea. Sebut shj tajuknya... hehe mmg tau aja lah. Itu bru cerita2 korea... belum lagi akak ambil idea2 mcm cerita A Walk To Remember ke. Sbb kdg2 x semua kepunyaan kita...adalah milik kita. btul x?

6:50 AM  
Blogger Cindai said...

Emm.. minat yg sama.. suka yg teramat suka cite nie... :-) Cite Autumn pun best... berhantu... :-)

10:05 PM  

Post a Comment

<< Home